segunda-feira, agosto 21, 2006

Haris Alexiou (música grega)


O sol sempre vai brillar


.
.
Poño en marcha a miña moto
ireime outra volta, sabido todo.
Descubro unha verdade máis:
non me chega xa o pouco de dentro.

Saio da cidade, estradas abertas,
imos ver outra volta qué xurde.
Estendo a miña alma,
no bolso levo unicamente
un pouco de luz e auga para o camiño.

E ao irme lonxe sei
que o sol sempre vai saír
sen importarlle se o consigo
ou se virás ao meu encontro.

Non teño aínda preocupacións,
non teño solucións, todo está en suspenso.
Descubro unha verdade máis:
o amor non segue pautas.

A estrada descorre e estás fronte a min
o meu corazón cruza novas pontes
na procura dunha fronteira para abrirse á luz
as nosas pegadas perderanse de todas maneiras.

................................... Haroula
(detalle de Javi Rai)

Sem comentários: