terça-feira, junho 29, 2010

Isolino Liméns

“O amor do mariñeiro”

Soedade do mar que traes
o meo amor mariñeiro
soedade do mar que traes
o meu amor verdadeiro.

Cando sinto o rescar
d'aquel barquiño que ven,
ábrense os meus olliños
pra ver a quen quero ben.

Alí ven o meu amor
o meu corazón despertar
alí ven o meu amor
amor de terra e do mar.

Nel estou sempre pensando
día e noite pocadiño
penso n'aquel meu amor
penso no mariñeiriño...

Mariñeiriño da ialma
que traballiños el pasa
no medio do mar revolto
un barquiño ten por casa.

Ventaniña do fayado
cantos recordos ti tes
calas sempre cando choro
abreste cando me ves.

Cando se revolve o tempo
o meu corazón se nubla
pensando no meu amor
amor de tanta dozura.

Aquel barquiño do xeito
co mar forte está batendo
aquel barquiño do xeito
ten o meu corazón dentro.

Amor do meu mariñeiro
amor de moita tardanza
amor ferro e verdadeiro
que no mar loita e balanza.

2 comentários:

ANA PAULA disse...

Lindo este poema dedicado aos amores de marinheiro. Dizem que os marinheiro deixam um amor em cada porto....espero que este tenha apenas este amor que o espera com tanta ansiedade.
Bonito amor...bonito poema
Parabéns e um beijinho!!

Miguel Ángel Alonso Diz disse...

Grazas en nome da familia de Isolino Liméns!. A pesares de ser do interior de Galiza, Isolino era un gran namorado do mar.

Beixos!!!