apoiando o manifesto a prol do galego. Convocado pola Asociación de escritores en lingua galega. Foi ás 17h. diante da estatua de Rosalía de Castro.
Foto e vídeo: Cruz Martínez
Publicar um comentário
Sem comentários:
Publicar um comentário