quinta-feira, novembro 09, 2006

My name`s Spy Ware

- Psst! Psst! Si,si, ti! É que non pensas facer nada?
- Que?
- Si, levas xa moito tempo perdendo o tempo, e daquela fasmo tamén perder a min.
- Pero que dis?! E ti que fas?! Que significa isto?
- Dáste de conta? Eu levo tempo asexando, e ti levas tempo perdendo o tempo. Eu ándoche a espiar. Logo, eu fago algo, eu espío. E ti que fas? Ti non fas nada! Ti tes que facer algo. Eu espío.
- Pero ti quen es? De onde raio saíches? Que significa isto? Por que non vas espiar ás parellas no parque? A min déixame en paz!
- Era o que che me faltaba! Esperta, pampán! Ben parvo es. Eu chámome Espai Güear e veño do planeta Global, que é un planeta anano que non é planeta nin é ren. E veño a perder o tempo no teu país porque ti non fas nada interesante.
- Será posíbel? Que che meto, cagoendiola!


Alfonso Láuzara

Sem comentários: