quarta-feira, fevereiro 15, 2012

AZUL ULTRAMARINO: Xa na rúa!



Azul Ultramarino
José Manuel Nunes Vilar

Umha olhada mui pessoal sobre osprocessos de alienaçom, criatividade e ensonhaçom.Umha viagem através das geografiasda nossa língua e da nossa identidade.Turismo e mitologia, idealismo e náusea, política e poética. Séchu Sende

José Manuel Nunes Vilar.

Nasceu na localidade paramesa de Agreimunde (Galiza) em 1985. Cursou estudos de primária no C.P.I. Ramom Pinheiro da Póvoa do Sam Julião e de secundária no I.ES. As Mercedes de Lugo, onde por vez primeira ganhou certames literários em várias categorias. Atualmente está a concluir o curso de Humanidades pela Universidade de Santiago de Compostela e de língua portuguesa pela Escola Oficial de Idiomas da cidade amuralhada.

É membro da associaçom luguesaCultura do País, sócio da Associaçom Galega da Língua, da Pró-Academia Galega da Língua Portuguesa e da Liga Céltiga Galaica.Em 2009 lançou ao prelo a sua editio princeps, uma coleçom decontos intitulada Um país oculto pelas silveiras, em 2011 representou à AGAL no jurado do I Concurso de Relatos Curtos “O Lugar Onde Vivo” organizado pela ADEGA, tem presença em espaços webs como Contos Grotescos, Desperta do teu sono, ou o Portal Galego da Língua e ocasionalmente participa de diferentes revistas literárias e de jornais entre os que destaca o Novas da Galiza.

Contacto co autor: tojodopais@gmail.com

Sem comentários: